close

yeah~~真系要多謝家姐啦~~wahahaha........

真系好開心呀...當然不只是因為個背囊啦........

因為我feel到啦~~~feel到個個都支持我啦~~~wahaha

hey..一開始既時候...家姐仲睇死我講下ga遮~~

媽媽同爸爸系都不比我去..........

沒有啦.............雖然我都覺得自己好硬頸.....

不過嘛........無論是金錢~物質~精神等等啦~~依家大家咪好support我去~~

wahahahahaa............................

arrow
arrow
    全站熱搜

    shukhan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()