close

This is to advise that you have been granted a Working Holiday Visa.

 

真好.....一番到屋企收到封咁既email.....hahaha......

比預期中的早................

好多人都問我......一個女仔去....得嗎??.....

我當然都會好肯定咁答.....當然得....有咩吾得既?!.....

爸爸同媽媽都好反對我一個人去......

當佢地反對完一輪之後...到依家都吾知我已經申請左囉....先砍後奏用得上啦..hahhaa...

熬就實會有ga啦!........不過算啦.....大不了咪有命回香港當系一次澳洲旅行囉........

我暫時仲系完全冇計劃既......我本來就不熟悉..不了解....也不衷情澳洲..英文也真夠爛的..

點解會揀佢咧?!.....不知道....還是不知道......只是突然很想去....又快畢業啦.......所以想去就去....

硬要搵個籍口應該就系貪佢名額夠多呱......有個表哥系果邊讀緊書....還有阿姨一家系果邊住呱.......

所以......當我去做x-ray果時.....同一個系澳洲讀左書好多年的男仔傾起......

佢問我有咩計劃....會去邊d地方................我真系呆一呆..........

只好笑下答佢....一D計劃都未有.....邊度都會去下呱...還惦到時都吾會如計劃所願ga啦.......

hahahaaa.....其實我本來就是一個很沒有計劃的人嘛  ^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    shukhan 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()